Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Photography / Hobbyist Member Enrique CentenoMale/Mexico Groups :iconcrazyteenphotography: CrazyTeenPhotography
By For and Of Teens
Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 234 Deviations 1,595 Comments 22,425 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Critiques

Bringing it back by thejamesstark

I just really love the expression on his eyes, the living feel of the look, the shine, the little reflex of the light... the purple col...

Webcam

Watchers

Groups

deviantID

Kique-Centeno
Enrique Centeno
Artist | Hobbyist | Photography
Mexico
An angel with broken wings.
Current Residence: Mexiko .. ¬¬
deviantWEAR sizing preference: the bigger the better xD
Favourite genre of music: Everything [no cumbia, banda, ranchera etc]
Favourite photographer: I pretty like KAI Z FENG's work.
Favourite style of art: Colorfull, Dark, Horror, Comedi, Expresion
Operating System: Windows... but I prefer IOS
MP3 player of choice: Ipod... like almost everyone
Favourite cartoon character: Danny Phantom / Jack Frost <3
Personal Quote: There's always a way.
Interests
... having a Break of school and ppl =)

I've been doing those gifs u might already seen, well I think is pretty cool the moving photos, I saw some and I wanted to do it, and well, as long as it's been uploaded I think it works, ppl like it ^^. But I gotta be creative and make other stuff, I don't like uploading same *crap*, u know, but every time keeps getting harder to make something different =/

Anyway, I am working on a preproduction documentary scrip about why is not okay having children in these days, focusing in the responsibility of being parent, because here in México, I think, is the principal problem, that people just have kids weather they can or not, a problem that had need to be solved a century ago.

Most of the children in these days have lots of problems, from not having anything to eat, till not having the resources to go to college. And then, well, of course, there are no jobs here, and that's why most of them don't like to work 'hard' to get even food, so they steal or stretch the hand for alms.

Is a pretty loooooong topic to talk about, and is something really big cuz, as u know, the over population is... huge x), is not only in Mexico, look at China rules. They had to act because they were having problems with lots of ppl with no resources.

I think we gotta think better about having children, taking the responsibility of it, and making the other ppl think about it too. Those kids have no choice and no fault of their situations. Is the older f%&#ing ppl that are so egoists and only think of what they want, cuz, c'mon... is not like having a dog.

The world is pretty small, isn't it? =) Why should we keep growing the population? I mean, is not like we're in danger of extinction, we ARE the ones who causes the danger of extinction of other spices.

So, if you have something to add, something I can use to make it better, plz let me know, even if you know a link where I can find something interesting about it, let me know ^^

I should make photos about this =)
Have a great month ^^

Kique
  • Listening to: Por qué es tan cruel el amor - Ricardo Arjo

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconlorymaryb:
lorymaryb Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist Photographer
Thanks for the +fav 
Reply
:icon3wyl:
3wyl Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist Photographer
Hello! :wave:

Thank you for joining CRPhotography ~ the central heart of the Photography Gallery on deviantART! :love:

To help you get started with the group, please check out our Important Information box to find out how we can help you, including submitting your photographs into the group, receiving constructive feedback, promoting your photography contests and more! Specific information on how to submit your work can be found here.

We also have a lot of things happening at the moment, some of which are:

:bulletgreen: Photography Monthly News

:bulletpurple: Check out our blog for our latest Photography Game for a chance to win :points:!

:star: Check out our Monthly Contest on Animals and participate! :la:

We hope you enjoy the group!

~ Community Volunteers at CRPhotography
Reply
:iconkique-centeno:
Kique-Centeno Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Photographer
thank you a lot =D
Reply
:iconboywhorunwthewolf:
boywhorunwthewolf Featured By Owner Edited Aug 5, 2014  Hobbyist Writer
I love your photos, and dude, you are so handsome! may be you could take more selfie. lol keep snapping hat camera of yours!

and like- can I add you in facebook or any other social media? =D
Reply
:iconkique-centeno:
Kique-Centeno Featured By Owner Aug 7, 2014  Hobbyist Photographer
Yey, thank you lots. I will =) actually I am about to upload one more, I was kinda bored I took some but I just will upload one.

and, well, is not personal but I don't add unknown people on fb, but you can follow =) and inbox me.

Greetings ;)
Reply
:iconzsoly:
zsoly Featured By Owner Aug 4, 2014
You caught me!
Reply
:iconkique-centeno:
Kique-Centeno Featured By Owner Aug 4, 2014  Hobbyist Photographer
Im gald! =D 
ci faci? n___n [I know a lil' romanian] lol
Reply
:iconzsoly:
zsoly Featured By Owner Aug 4, 2014
Lol! Sunt bine mersi!
But actually I'm hungarian just livin' here in Romania. (long story...)
How do you know Romanian?
Reply
:iconkique-centeno:
Kique-Centeno Featured By Owner Aug 4, 2014  Hobbyist Photographer
I met a Romanian guy, pula pula x) lol
I know some words in Hungarian too! I lived in a little village in Slovakia and they knew Hungarian. I just know: "jonapod" and "faz" x) and I knew how to say meat, but I just forgot it ._.

Btw, I saw your movie blog, you've good taste in movies, I am studying for filmmaking =D
Reply
(1 Reply)
:iconabletodoall:
Abletodoall Featured By Owner Jun 19, 2014  Hobbyist Photographer
Thanks for the :+fav:!
Reply
Add a Comment: